בשורה משמחת: יאיר לפיד לא ימכור את החמץ של מדינת ישראל

    דוד קורצווייל 4 Comment on בשורה משמחת: יאיר לפיד לא ימכור את החמץ של מדינת ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בין שלל הכותרות שמבריק שר האוצר היהיר של מדינת ישראל יש כותרת אחת שהוא נהנה ממנה במיוחד, כנראה לכן הוא בחר לחזור עליה שנה אחרי שנה.

    כבר בשנה שעברה הודיע לפיד כי הוא מסרב למכור את החמץ של מדינת ישראל. "אני עסוק בענייני תקציב המדינה" אמר לפיד ולא התפנה לטקס הדתי. שר השיכון אורי אריאל מונה אז לאחראי מטעם הממשלה לקראת חג הפסח ויחד עם סגן שר האוצר מיקי לוי הם ייפו את כוחם הרבנים הראשיים לישראל דאז למכור את החמץ.

    גם השנה הודיע משרד האוצר כי מטעמי לו"ז שר האוצר לא יוכל להשתתף באירוע.

    ברחוב החרדי התקבלה ההודעה בשמחה גלויה ורבים אמרו כי זו זכות למדינה שלפיד לא מוכר את החמץ. "כבר חששנו שהאיש הזה ימכור את החמץ של המדינה, ברוך ה' שהוא לא קשור לזה".

    "אילו היה שם לא נגאל, ולכן טוב שהוא לא מעורב במכירה כי מן הסתם הוא לא מאמין בטקס הדתי הזה ולכן מכירתו אינה מכירה" אמרו לקול חי אישי ציבור חרדיים.

    מכירת חמץ אורי אריאל מצגר עמאר

    המכירה בשנה שעברה. צילום: נתנאל אריאל



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אולי תפסיקו לשים את תמונת החזיר הזה ברדיו עדיף שתשימו תמונה של חזיר בר ולא של החזיר מתל אביב

    2. 3

      אין לו את הזכות הזאת………………….מסכן……….

    3. 2

      מן הראוי שהיו מוכרים אותו אך מסופק אם היה גוי ולו הבזוי ביותר שהיה מוכן לקנותו.יהודים חביבים המשיכו לערוך קניות בכיף לחג הקרב ובא מצות בשר עופות דגים פירות ירקות וכל טוב והראו לאותו חמץ כי ברוך השם לא חסר לנו כל טוב שבעולם על אפו וחמתו של אותו חמץ.חג שמח לכל לומדי תורתנו הקדושה אשר היא חזקה מכל.

    4. 1

      יאיר לפיד אשריך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!